پاستیل مدادی ببتو

خرید پاستیل مدادی ترش ببتو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های ترش ببتو در مدل های نواری و مدادی با انواع رنگ و طعم های متنوع تولید می شوند که خرید عمده آن را می توان در بسته بندی های یک و نیم کیلویی به انجام رسانید.
یکی از دیگر مدل های پر فروش پاستیل های ببتو، مربوط به شکل های نواری و مدادی می باشد که وزن های بسته بندی آن ها نیز به نسبت دیگر مدل های پاستیل ترکیه ای، متفاوت بوده و این مسئله نیز تا حدودی برروی قیمت های تمام شده آن نیز موثر بوده است.
پاستیل های نواری و مدادی ببتو دارای طعم بندی هایی نظیر سیب ترش، بلوبری، نوشابه ای، هندوانه و … می باشد و هر کدام از این موارد معرفی شده نیز به نوبه خود می توانند ارائه دهنده یک طعم خاص نیز باشند و از همین رو داشتن تنوع طعم و رنگ این پاستیل های ببتو، از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب مشتریان خواهد بود.

پاستیل نواری

پاستیل نواری رنگین کمان

یکی از دیگر مدل پاستیل های نواری ببتو، مربوط به پاستیل های رنگین کمانی می باشد که به نوبه خود در دسته پاستیل های ترش قرار داد و این مدل پاستیل های نواری نیز با ظرفیت های مخصوص خود بسته بندی می شوند که امکان استفاده و فروش آن در شرایط کاملا بهداشتی را فراهم می آورد.
در حال حاضر با تولید مرغوب ترین پاستیل های خارجی و واردات آن به بازار ایران، شاهد این مسئله هستیم که موقعیت های تجاری سودآوری نیز در خصوص این محصولات ایجاد شده است که مشتریان می توانند تامین عمده و دست اول این پاستیل ها را از طریق این سایت به انجام رسانند.
پاستیل های یک کیلویی ببتو نیز امکان عرضه مستقیم از طریق این سایت را خواهند داشت تا مشتریان بتوانند به سادگی به بیشترین میزان تنوع از پاستیل های مد نظر خود دسترسی داشته باشند.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا