دسته‌بندی نشده

خرید پاستیل میوه ای شکری ویدال

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های شکری و میوه ای تنها بخشی از تولیدات شرکت اسپانیایی ویدال می باشد اما آیا امکان خرید عمده با قیمت رقابتی در بازار ایران وجود دارد؟
یکی از محبوب ترین و در عین حال پر فروش ترین تنقلات موجود در بازار، مربوط به پاستیل های خوراکی می باشد که تولید آن ها با سالم ترین و پر خاصیت ترین مواد اولیه از جمله پودر ژلاتین انجام می پذیرد و در صورتی که شرایط بهداشتی لازم در تولید پاستیل ها رعایت شود، این محصول می تواند ارزش های غذایی ویژه ای را برای سلامتی بدن به همراه داشته باشد.
شرکت اسپانیایی ویدال در مسیر تولید پاستیل های خود، مهم ترین هدفی که مد نظر قرار داده است، مربوط به حفظ سلامتی مصرف کنندگان پاستیل و از جمله کودکان می باشد چرا که کودکان، به عنوان قشر اصلی مصرف کننده پاستیل به حساب می آیند.
در همین خصوص پاستیل های تولیدی ویدال از این مزیت برخوردار هستند که به صورت بدون گلوتن تولید شوند و مصرف آن ها برای بزرگ و کودک، بهترین و بیشترین خواص و فواید را به همراه داشته باشد و از همین رو به منظور پخش عمده این نوع پاستیل ها در بازار کشور، به صورت اینترنتی اقدام نموده ایم تا حذف واسطه ها را به منظور کاهش هزینه ها به انجام رسانیم.

پاستیل ویدال

پاستیل ویدال حلال است؟

متاسفانه برخی از شرکت های خارجی از پودر ژلاتین غیر حلال در تولید پاستیل های خود استفاده می نمایند و از همین رو امکان واردات آن ها به بازار داخلی وجود ندارد و در خصوص پاستیل های ویدال باید گفته شود که ضمن بررسی های صورت گرفته، تولید این نوع پاستیل های بدون گلوتن، با در نظر گرفتن این مسئله یعنی استفاده از پودر ژلاتین حلال انجام شده و از همین رو امکان واردات آن به صورت قانونی فراهم می باشد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا