دسته‌بندی نشده

شرکت پخش عمده پاستیل خارجی ببتو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

از شرکت های خارجی تولید کننده پاستیل های مرغوب، می توان به ببتو اشاره نمود که در بازار ایران نیز دارای یک موقعیت خوب برای پخش عمده از مدل های متنوع می باشد.
با واردات گسترده انواع مرغوب ترین پاستیل های خارجی ببتو به ایران، شاهد این مسئله هستیم که امکان بهره مندی از بهترین و بیشترین حاشیه سود این محصول در کشور فراهم می شود و این مسئله نیاز به تامین عمده و دست اول این نوع پاستیل ها خواهد داشت.
در حال حاضر شاهد این مسئله هستیم که در کشور ما انواع تنقلات از جمله پاستیل ها با انواع برندهای مختلف وارد می شوند که هر کدام نیز به نوبه خود، دارای مزیت هایی می باشد که سبب انتخاب مشتریان برای خرید عمده خواهد شد.
در خصوص پاستیل های ترکیه ای ببتو، از جمله مزیت های قابل بیان آن، می توان به داشتن کیفیت به همراه تنوع بیش از ۴۰ مدل پاستیل اشاره نمود که در نتیجه آن، مشتریان می توانند با هر سلیقه ای که باشند، برای خرید از مدل پاستیل های ببتو اقدام نمایند و این سایت نیز آمادگی پاسخگویی به مشتریان را دارد.

پاستیل تواری

پاستیل نواری ببتو

از پاستیل های پرفروش ببتو می توان به مدل های نواری آن اشاره نمود که این نوع پاستیل ها دارای بسته بندی های ۱۵۰۰ گرمی می باشد و علاوه بر آن، مدل های نواری کوچک آن نیز به صورت یک کیلویی و یا با بسته بندی های کوچک تر ارائه می شود.
این پاستیل های نواری شرکت ببتو، به گونه ای است که دارای طعم ترش و شکری می باشد و شاید برای همه ذائقه ها مناسب نبوده و از همین رو پیشنهاد می شود که خریداران عمده، انواع طعم ها را در کنار یکدیگر به فروش رسانند تا از این طریق، به افزایش میزان فروش خود نیز کمک نمایند.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا