پاستیل شکری میوه ای

طرز تهیه پاستیل شکری میوه ای کرمی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های کرمی در شکل های شکری و میوه ای قابل تولید خواهند بود که یادگیری طرز تهیه آن می تواند به عنوان یک استعداد ویژه به حساب آید.
امروزه میزان مصرف پاستیل با توجه به طعم ویژه در کنار خواصی که دارد، در میان گروه های سنی مختلف افراد با افزایش قابل توجهی همراه بوده و از همین رو با روش های متعددی می توان اقدام به تهیه و مصرف آن نمود که یکی از این راهکارها، مربوط به خرید از پاستیل های شکری است که در بازار وجود دارد و در زمانی کوتاه، متنوع ترین نمونه ها را تهیه و استفاده نمود.
اما یک پیشنهاد ویژه ای که در این زمینه قابل مطرح خواهد بود، مربوط به استفاده از پاستیل های خانگی است که در این زمینه شاهد آن هستیم که خانم های خانه دار به سادگی با استفاده از روش های ساده و مواد اولیه مقوی، می توانند اقدام به درست کردن پاستیل های کرمی، میوه ای و … نمایند.

پاستیل کرمی

مواد اولیه پاستیل کرمی:

یک دانه کش
یک دانه ظرف بلند
رنگ خوراکی پانزده قطره
نی
پودر ژله دو عدد
آب جوش سه پیمانه
ژلاتین بیست ق چ
خام فرم گرفته ¾ فنجان

طرز تهیه پاستیل کرمی:

ژلاتین را به همراه پودر ژله های موجود در ظرفی با آب جوش ترکیب نموده و سپس روی حرار قرار دهید. رنگ خوراکی و خامه فرم گرفته را نیز می توانید در این مرحله اضافه نموده و سپس نی های انتخاب شده را در داخل ظرفی در کنار یکدیگر قرار داده و به هم نزدیک کرده و با استفاده از کش، آن ها را ثابت نمایید.
مایع اولیه تهیه شده در خصوص پاستیل خانگی را به آرامی در داخل نی ها ریخته و سپس اجازه سفت و خنک شدن را به آن ها بدهید.
استفاده از وردنه به عنوان یکی از روش های قابل استفاده برای خارج کردن پاستیل ها از داخل نی ها به حساب می آید که به سادگی بتوانید آن ها را خارج و مورد استفاده قرار دهید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا