پاستیل هاریبو

فروش پاستیل سطلی ترکیه هاریبو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های سطلی هاریبو که از ترکیه وارد بازار ایران می شوند، از چه مسیر هایی برای فروش عمده در بازار، ارائه شده اند؟
امروزه تعدد برند پاستیل های خارجی در بازار کشور با افزایش قابل توجهی همراه بوده و همین مسئله در ایجاد یک زمینه تجاری سودآور نیز موثر می باشد به گونه ای که امروزه به صورت پخش و یا فروشگاهی، شاهد این مسئله هستیم که نیاز به خرید عمده پاستیل خواهد بود.
از بهترین برندهای پاستیل موجود در بازار می توان به پاستیل هاریبو اشاره نمود که تاریخچه اصلی آن مربوط به کشور آلمان می باشد و نخستین تولید پاستیل هاریبو، اختصاص به کشور آلمان دارد که به نوبه خود به عنوان اولین تولید کننده پاستیل های رنگارنگ نیز شناخته شده است.

انواع بسته بندی پاستیل هاریبو

امروزه با توجه به استقبالی که از پاستیل های آلمانی هاریبو شده است، شاهد این مسئله هستیم که راه اندازی خط تولید پاستیل ترکیه نیز انجام شده تا شاهد افزایش ظرفیت های تولیدی این برند باشیم.
پاستیل های هاریبو ترکیه از این مزیت برخوردار می باشند که بتوان در انواع وزن و بسته بندی های مختلف اقدام به خرید عمده آن نمود و این مسئله می تواند از جمله عوامل موثر در جهت رفع نیاز مشتریان به حساب آید.
پاستیل های سطلی هاریبو در کنار مدل های سلفونی یک کیلویی و ورقه ای نیز به عنوان برخی از دیگر پاستیل های خارجی قابل معرفی می باشد که هر کدام از آن ها نیز با طعم و مدل های خاصی قابل خرید می باشند.
سفارشات عمده ارائه شده در خصوص پاستیل های میوه ای به گونه ای است که بر اساس حجم سفارش مشتریان می تواند از درصد تخفیف های ویژه ای برخوردار باشند.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا