پاستیل مدادی ببتو

فروش پاستیل نوشابه ای مدادی ببتو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های نوشابه ای ببتو که در شکل های نواری و مدادی هم تولید می شوند آیا بازار مناسبی برای فروش عمده در ایران دارند؟
شکل پاستیل های تولیدی توسط شرکت ها در کنار طعم های ارائه شده برای آن می تواند از مهم ترین فاکتورهای اثر گذار در جهت حجم خرید مشتریان باشد و در این مسیر، شرکت پاستیل سازی ببتو به عنوان یکی از کمپانی هایی می باشند که تولید کننده جدیدترین مدل پاستیل ها بوده و در کنار آن، شاهد تولید پاستیل های نواری و مدادی هستیم.
این پاستیل های نواری از دیگر مشخصه هایی که دارند مربوط به داشتن بسته بندی های یک و نیم کیلویی بوده و علاوه بر آن در جهت عرضه این پاستیل های ترکیه ای به بازار، شاهد این مسئله هستیم که از ظرف های پلاستیکی مخصوص استفاده می شود و این مسئله در کنار افزایش سطح بهداشتی، منجر به معاملات سریع تر نیز می شود.

پاستیل نواری

طعم پاستیل های نواری

در تولید پاستیل های نواری و مدادی ببتو، در کنار داشتن شکل های یکسان، شاهد این مسئله هستیم که طعم هایی همچون پاستیل بلوبری، نوشابه ای، هفت رنگ، سیب ترش و … ارائه می شود و هر کدام نیز به نوبه خود دارای رنگ بندی های مخصوص به خود خواهد بود.
این پاستیل های مدادی با توجه به ظاهر خاص خود نیز توانسته حجم مشتریان قابل توجهی را به سمت خود جذب نماید و در کارتن های هشت بسته ای که جمعا دوازده کیلو می باشد، این پاستیل ها قابل فروش عمده هستند که از این موقعیت ایجاد شده می توانید در مسیر خرید خود اقدام نمایید تا ضمن بهره مندی از بیشترین تنوع پاستیل، به درصد تخفیف های لازم نیز دسترسی داشته باشید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا