پاستیل شیبا

قیمت پاستیل خرسی ایرانی شیبا

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های خرسی از بهترین مدل های برند ایرانی شیبا می باشد که به دلایل بسیاری، از لحاظ قیمت قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد.
یکی از فعالیت های رو به رشد در کشور ما، مربوط به راه اندازی خطوط تولیدی پاستیل می باشد که این مسئله سبب شده تا شاهد تولید متنوع ترین و در عین حال جذابترین مدل پاستیل هایی باشیم که استفاده از آن ها نیز به نوبه خود، مزیت ها و فواید و ارزش های غذایی مخصوص را خواهد داشت.
در طول سال های گذشته، شرکت های پاستیل سازی متعددی وارد این عرصه شده تا این تنقلات مورد نیاز بازار را تامین نمایند که به دلیل تولید داخلی بودن این پاستیل های ایرانی، شاهد ارائه کمترین قیمت به نسبت پاستیل های خارجی هستیم و همین مسئله نیز به نوبه خود، یکی از مزیت های رقابتی به حساب می آید.

پاستیل ایرانی

تولید پاستیل ایرانی

در معرفی یک برند معروف تولید کننده پاستیل، می توان به شیبا اشاره نمود که این شرکت ایرانی از جمله نخستین تولید کنندگانی است که توانسته پاستیل های خرسی را با رنگ و طعم های متنوع به بازار عرضه نماید.
اما مزیت های دیگری در خصوص پاستیل های شیبا می توان بیان نمود و آن هم دارا بودن شکل های میوه ای، ماری، شکری، پف پفی و … می باشد و همین تنوع هم به نوبه خود از جمله مزیت های رقابتی قابل بیان در خصوص این پاستیل های ایرانی شیبا به حساب می آید.
این شرکت تولید کننده پاستیل علاوه بر اینکه در شهرهای مختلف دارای نمایندگی های رسمی فروش پاستیل می باشد، توانسته در مسیر پاسخ گویی سریع تر به کلیه شهرها و همچنین ایجاد مسیرهای صادراتی، از طریق این سایت نیز توانسته پاسخ گوی مشتریان خود باشد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا