پاستیل ویدال

قیمت پاستیل قلبی ترش ویدال

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

آیا پاستیل های قلبی ترش ویدال به نسبت دیگر مدل های آن از تفاوت قیمت برخوردار است؟ بهترین مسیر خرید عمده کدام می باشد؟
پاستیل اسپانیایی ویدال به عنوان یکی از بهترین برندهای خارجی وارد شده به بازار ایران می باشد که تنوع ارائه شده در خصوص شکل پاستیل ها از جمله مزیت هایی خواهد بود که می تواند در فروش بیشتر آن تاثیر گذارد.
برخی از مدل ها از قبیل پاستیل قلب ترش ویدال از میزان فروش بیشتری به دلیل طعم منحصر به فرد و همچنین ظاهر زیبای خود برخوردار می باشد و از همین رو این سوال پیش می آید که آیا قیمت های ارائه شده برای این مدل پاستیل های خارجی نیز بالاتر می باشد؟
در پاسخ این سوال باید گفته شود که جواب منفی است و با توجه به این که واردات پاستیل های اسپانیایی ویدال از طریق نمایندگی رسمی انجام می پذیرد، از همین رو کلیه مدل های آن با یک قیمت به فروش عمده می رسند و از همین رو این تضمین وجود دارد که بتوان به متنوع ترین مدل ها دسترسی داشت.

پاستیل ویدال

نمایندگی پاستیل ویدال

در مسیر خرید عمده پاستیل خارجی در صورتی که این امر از طریق ارتباط با نمایندگی انجام پذیرد می تواند مزیت هایی همچون دسترسی به کلیه شکل و مدل های پاستیل را به همراه داشته باشد و در همین مسیر نمایندگی پاستیل ویدال، این مزیت را نیز برای مشتریان خود فراهم ساخته است.
پاستیل های نوشابه ای و دراپس هم از دیگر مدل های پر فروشی هستند که شرکت ویدال با تولید پاستیل های بدون گلوتن خود، توانسته یک خوراکی سالم را وارد بازار جهانی نماید و ایران نیز به عنوان یکی از قطب های مصرفی این پاستیل ها به حساب می آید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا