پودر کاکائو داتچ

سایت فروش پودر کاکائو داتج در بازار

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

سایت فروش پودر کاکائو داتج در بازار مجازی، انواع پودرهای کاکائو هلند را عرضه می کند که پودر کاکائو داتج یکی از انواع پودر کاکائوهای تولید شده آلمان می باشد.

فروش پودر کاکائو داتج

بازار فروش پودر کاکائو داتج

در بازار، فروش پودر کاکائو داتج طرفداران بی شماری دارد. فروش پودر کاکائو داتج بسته به نوع کاکائو مشتریان ویژه ای دارد زیرا این نوع پودر کاکائو فاقد چربی بوده و به راحتی در مایعات حل می شود.
یکی دیگر از عوامل افزایش فروش پودر کاکائو داتج، رنگ تیره آن است که تیره تر از انواع پودر کاکائو ها می باشد.فروش پودر کاکائو داتج به عنوان یکی از محصولات نچرال شناخته شده است.

فروش پودر کاکائو داتج

تاریخچه تولید پودر کاکائو داتج

حدود قرن نوزدهم میلادی در هلند یک شیمی دان تغییراتی روی کاکائوی طبیعی ایجاد کرد و باعث تولید پودر کاکائو داتج شد. فرآیند تولید این نوع کاکائو به این صورت بود که روغن کاکائو از پودر آن خارج نموده و باعث شد پودر کاکائو بدون چربی باقی بماند.این کاکائو فاقد چربی بوده و باعث شد به نام پودر کاکائو داتج شناخته شود.

فروش پودر کاکائو داتج

پودر کاکائو داتج در تولیدات کیک

در کارخانه های که در تولیدات کیک و کلوچه کاکائویی خود از پودر کاکائو داتج استفاده می کنند تولیداتشان بیشتر پف می کند و علت آن نبود چربی و حل شدن پودر مواد اولیه است.
علاوه بر پف کردن تولیدات

  • مزه لذیذ
  • رنگ تیره
  • قیمت ارزان
  • PH خنثی

آن ها می باشد که بسیار مورد استفاده است. گفتیم که روغن یا کره آن را از پودر کاکائو بیرون کشیده و این چربی بسیار باارزش و گران قیمت است.استفاده از پودر کاکائو داتج در دستورات پخت کیک و محصولات این چنینی به راحتی قابل حل است و مزه خود را به آن می بخشد.
یکی از مواردی که لازم است در مورد پودر کاکائویی داتج بدانید این است که تیره بودن این پودر دلیل بر بالا بودن کیفیت آن نیست بلکه برعکس، هر چه رنگ آن روشن تر باشد نشان می دهد که پودر کاکائو طبیعی تر بوده و در این تولیدات باعث سفتی و فشرده تر شدن بافت محصولات می شود.

تولید اولیه پودر کاکائو

پودر کاکائو از درخت کاکائو به دست می آید شکل دانه های کاکائو مخروطی بوده و اندازه آن هم از کدو حلوایی کوچکتر است.کال این میوه به رنگ سبز و رسیده آن نارنجی رنگ است.
در درون میوه های کاکائو دانه های وجود دارد که پودر کاکائو را از آن تولید می کنند این دانه ها شبیه لوبیا بوده و به آن لوبیای کاکائو می گویند.برداشت این میوه دو بار در سال بوده و بعد از برداشت این محصول آن را تخمیر می کنند.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا