پاستیل خارجی فله ای

بازار واردات پاستیل خارجی فله ای

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

بازار واردات پاستیل خارجی فله ای توانسته حجم زیادی از محصول را با قیمت ارزان و منطقی از کشورهای خارجی چون ترکیه خریداری نماید. و همین امر موجب گشته متقاضیان زیادی این خوراکی لذیذ و پرخاصیت را جایگزین تنقلات مضر کنند. در حال حاضر بازار واردات پاستیل خارجی فله ای توانسته با توزیع مستقیم و مناسب محصول را از کارخانه به مصرف کننده برساند چرا که این روش از خرید واسطه ها را حذف نموده و سبب گشته مرغوبترین آن با قیمت بسیار ارزان و مناسب به بازار بزرگ واردات گردد.

بازار واردات پاستیل خارجی فله ای

پاستیل چگونه درست می شود؟

پاستیل چگونه درست می شود؟ پاستیل خارجی پشمکی یکی از خوراکی های دوست داشتنی کودکان و بزرگسالان بوده است و مصرف منظم آن موجب گشته تا برای پوکی استخوان مفید باشد چرا که خواص ضد التهابی داشته و برای دردهای مفاصل موثر می باشد، این چنین در ادامه بخش نمناک با نحوه درست کردن پاستیل آشنا شوید.

مواد لازم: شکر دو لیوان، آب یک لیوان، آب میوه یک لیوان، پوور ژلاتین ۴ قاشق غذا خوری، رنگ خوراکی به مقدار لازم…. طرز تهیه: ابتدا پودر ژلاتین را با آب مخلوط می کنیم و سپس بر روی بخار حل می کنیم تا شفاف و لطیف شود. به عنوان مثال یک قابلمه ای را بر روی حرارت قرار می دهیم و از ظرف دیگری برای دهانه قابلمه نیز استفاده می کنیم با توجه این ظرف باید به صورتی باشد که دهانه قابلمه به طور کامل پوشانده شود، چرا که این کار راحت تر انجام می گیرد.

شکر و آب میوه را روی حرارت می گذاریم تا خوب جوش آیند و پس از آن رنگ را به ماده اضافه می کنیم، همینطور ژلاتین حل شده را به مواد شکر و آب میوه می افزاییم و سپس هم می زنیم.

در مراحل پایانی مواد آماده شده را در قالب های مختلف شکلات می ریزیم و به مدت ۲ ساعت در یخچال می گذاریم تا بسته شود. حال پاستیل شما آماده شده است.

قیمت استثنایی پاستیل خارجی فله ای

قیمت استثنایی پاستیل خارجی فله ای پاستیل خارجی فله ای منبع غنی از پروتئین ها را در خود نهفته است و ما افراد می توانیم با خوردن آن بخشی از کارکرد بهینه بدن را تامین سازیم، علاوه براین مصرف آن موجب کاهش کلسترول خون شده و با وجود اسید فولیک برای زنان یک داروی اثر بخش به شمار می ورد.

فروش پاستیل در بسته بندی های استاندارد و فله ای ارائه می گردد که شما می توانید با ارزان ترین قیمت ممکن این خوراکی خوشمزه و لذیذ را از طریق سایت ما دریافت نمایید. ضمناً قیمت استثنایی پاستیل خارجی به صورت فله به عواملی چون وزن، نوع بسته بندی کیفیت و برندهای مختلف مرتبط می باشد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا