پاستیل میوه ای

بازرگانی پاستیل میوه ای صادراتی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

شرکت بازرگانی ما به عنوان یکی از مراکز تولید و عرضه انواع پاستیل صادراتی میوه ای است که از دیرباز در این حوزه مشغول خدمت رسانی به مردم بوده است و بهترین محصولات را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند شما مشتریان عزیز جهت خرید می توانید سفارشات خود را در سایت شرکت ما ثبت نمایید تا در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

بازرگانی پاستیل میوه ای صادراتی

ترکیبات شیمیایی موجود در پاستیل میوه ای

ترکیبات شیمیایی موجود در پاستیل میوه ای

پاستیل میوه ای جزو یکی از پر طرفدارترین و البته پرخاصیت ترین تنقلات و میان وعده ها می باشد و اصولاً برای همه گروه سنی مناسب می باشد مگر آن که پزشک دستور منع مصرف آن را بدهد و یا فردی نسبت به مصرف این محصول حساسیت داشته باشد.

پاستیل‌ های میوه ای دارای طرح ها و رنگ های مختلف می باشد و غالباً در همه آن ها از طعم دهنده ها و رنگ دهنده های خوراکی مجاز استفاده شده است که این قضیه سبب می‌شود که مصرف آن برای بدن ضرری نداشته باشد.

اصولاً پاستیل های میوه ای از ترکیب ژلاتین، شکر و سایر مواد افزودنی مجاز تشکیل شده است که دارای طعم های گوناگونی می باشند گاهی از نوعی واکس جهت براق شدن پاستیل هم استفاده می شود که البته این قضیه با سلامتی فرد منافاتی ندارد.

پاستیل های میوه ای با طرح‌ های گوناگون تولید شده و تنوع زیادی در رنگ و مزه دارند و همین امر سبب شده است که نظر بیشتر افراد را به خود جلب کند.

اصولاً ژلاتین استفاده شده در پاستیل میوه ای جزو مواد بدون بو و مزه و قند و چربی می باشد و دارای حجم زیادی پروتئین است و از این رو برای پوست و استخوان بسیار مناسب می باشد.

پیشنهاد ما به شما این است که حتماً سعی کنید پاستیل میوه ای را از برندهای معتبر که اطمینان کامل به کیفیت محصولاتشان دارید خریداری کنید، زیرا اگر از مواد اولیه نامرغوب و رنگ های خوراکی غیر مجاز در ترکیبات این محصول استفاده شده باشد می تواند خطرات جبران ناپذیری برای سلامتی داشته باشد.

ارزان ترین نرخ پاستیل میوه ای صادراتی

ارزان ترین نرخ پاستیل میوه ای صادراتی

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار فروش انواع تنقلات، نمی‌ توانیم نرخ پاستیل صادراتی میوه ای را به طور دقیق تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت استعلام قیمت های تقریبی این محصول می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و سپس اقدام به خرید نمایید.

عرضه کنندگان پاستیل میوه ای باید تمهیداتی در جهت عرضه بدون واسطه و مستقیم این محصول همراه با کیفیت بالا و قیمتی در نظر بگیرند تا بتوانند رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنند و همچنین میزان فروش خود را بالاتر ببرند و بتوانند به خوبی در بازار با سایر رقبای خود به رقابت بپردازند.

فاکتورهای موثر بر قیمت پاستیل میوه ای:

  • کیفیت پاستیل
  • برند عرضه کننده پاستیل میوه ای
  • حجم بسته بندی
  • قیمت روز
  • شیوه خرید محصول

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا