پاستیل خارجی

خرید انواع پاستیل خارجی یک کیلویی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

خرید انواع پاستیل خارجی یک کیلویی از برندهای معروفی مانند ببتو و گلوسیناس به علت کیفیت بالا و تنوع زیاد و جذابی که دارد، در حجم قابل توجهی انجام می شود. این پاستیل ها در تنوع ساز مختلفی تولید می شود ولی چنانچه قصد خرید از ما را دارید فقط پاستیل های یک کیلویی موجود است. همچنین ارسال محصول به تمام نقاط ایران انجام می شود و محدودیتی برای ثبت سفارش وجود ندارد.

خرید انواع پاستیل خارجی در دو طعم ترش و شیرین امکان پذیر است. گفته می شود که انواع پاستیل می تواند در خلق وخو موثر باشد و به درمان افسردگی کمک کند و این موضوع باعث جذب افراد بیشتری به سمت بازار پاستیل شده است. پاستیل خارجی را با مارک ها و برندهای متفاوتی مثل ببتو،جوجو، پلی، ویدال،هاریبو، فینی و مارابو می توان در ایران پیدا کرد.

پاستیل ببتو بیشتر به بستنی قیفی اش بین مردم معروف است ولی انواع دیگری هم دارد که شامل گل رز،قلب، هویج، تمشک و… هستند و به صورت کیلویی به فروش میرسند. البته برند مارابو که یک شرکت مدرن و مجهز در تولید انواع پاستیل در ایران است، توانسته محصولات با کیفیت پاستیل خارجی تولید کند. از دیگر برندهای معروف که خرید انواع پاستیل خارجی را میسر می کند برندهای زیر می باشد:

  •  پاستیل‌های برند ویدال که تولید آن در کشوراسپانیا انجام می شود و فروش قابل توجهی در ایران داشته است.
  • برند هاریبو به عنوان آب نبات لاستیکی شناخته می شود و به شکل خرس بوده و به دلیل اینکه رنگ های شاد و زنده ای که دارند مورد توجه کودکان زیادی قرار میگیرد.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دکمه بازگشت به بالا