پاستیل نواری

خرید پاستیل ترش نواری ترکیه ای

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های ترش و نواری از تولیدات شرکت ترکیه ای ببتو می باشد که خرید عمده آن در بازار با روش های متعددی از جمله اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.
از بهترین شرکت های پاستیل سازی فعال در بازار جهانی می توان به ببتو اشاره نمود که محصولات این مجموعه با تنوع گسترده ای که دارد، در بازار ایران نیز توانسته فروش ویژه ای را از آن خود نماید و در این زمینه از جمله مدل های قابل معرفی در خصوص پاستیل های این مجموعه، مربوط به شکل های نواری و مدادی می باشد که طعم بندی های ارائه شده برای آن نیز به صورت سیب ترش، نوشابه ای، هندوانه، توت فرنگی و … بوده است.
این پاستیل ها در ظروف مخصوص با بسته بندی های یک و نیم کیلویی عرضه می شود و در کنار همین نمونه پاستیل های نواری و مدادی، شاهد آن هستیم که بیش از چهل مدل و شکل دیگر نیز در حال واردات به بازار بوده که عرضه مستقیم این پاستیل های خارجی را از طریق این سایت عرضه می نماییم.

پاستیل ببتو

پاستیل نواری و مدادی ببتو

ترش بودن پاستیل های ببتو که با شکل های نواری و مدادی عرضه می شود به عنوان یکی از مزیت هایی خواهد بود که می توان بیان نمود و پس از آن نکته ای که در خصوص این پاستیل های ترکیه ای قابل بیان بوده مربوط به وزن های یک و نیم کیلویی آن ها می باشد که سبب می شود تا بتوان عرضه آن را در بازار نیز به سادگی به انجام رسانید.
بسته به سفارش مد نظر مشتریان این امکان وجود دارد که از طریق این سایت، امکان خرید عمده در اختیار مشتریان قرار گیرد و در حال حاضر نیز همکاری ایجاد شده برای مشتریان کلیه شهرها سبب شده تا یک فرصت ویژه برای سفارشات ایجاد شود.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا