پاستیل شکری میوه ای

طرز تهیه پاستیل شکری میوه ای

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های میوه ای و شکری از تنقلاتی هستند که به صورت خانگی هم امکان درست کردن آن وجود دارد و در این زمینه نیز طرز تهیه ارائه شده برای آن، به سادگی امکان پذیر خواهد بود.
پاستیل ها از دسته تنقلات پرطرفدار در میان کودک و بزرگ می باشد که سبب شده تا از روش های متعددی بتوان برای تهیه آن اقدام نمود و یکی از سالم ترین و کم هزینه ترین آن ها، مربوط به درست کردن پاستیل های شکری و میوه ای به صورت خانگی می باشد که این مسئله منجر می شود تا از کیفیت و نوع مواد اولیه مصرفی نیز اطمینان لازم را کسب نمود.

پاستیل شکری

مواد اولیه پاستیل شکری

شکر دو پیمانه
آب یک پیمانه
آب میوه دلخواه یک پیمانه
پودر ژلاتین چهار قاشق غذاخوری
اسانس به مقدار دلخواه

طرز تهیه پاستیل خانگی

پس از ترکیب پودر ژلاتین با آب، آن را به روش بنماری حل نموده تا یک مایع شفاف ایجاد شود و سپس نوبت به ترکیب آب میوه به همراه شکر برروی حرارت می رسد و پس از جوشیدن این ترکیبات، می توانید رنگ و اسانس های مورد نظر خود را نیز اضافه نمایید و در مرحله آخر نیز ژلاتین حل شده را باید به ترکیب آبمیوه و شکر اضافه نموده و آن را هم بزنید تا به خوبی ترکیب شوند.
در این مرحله قالب های مورد نظر خود را در شکل های متنوع آماده نموده و این مواد پاستیل را در داخل آن ریخته و سپس زمان دو تا سه ساعته برای بستن این مواد پاستیل در یخچال نیاز خواهد بود.
جدا کردن این مواد از داخل قالب ها در نتیجه استفاده از شکر در نتیجه پاشیدن برروی پاستیل ها انجام می پذیرد که شما می توانید این کار را نیز به سادگی به انجام رسانید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا