دسته‌بندی نشده

فروش عمده انواع پاستیل شکلاتی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل هایی با روکش شکلاتی از انواع تنقلات قابل استفاده برای پذیرایی می باشد که در فروش عمده آن، مزیت های بسیاری از جمله حاشیه سود بالا، برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
یک فروشگاه شکلات و تنقلات، هر چه بتواند تنوع کاری خود را افزایش دهد، بدون شک عاملی برای افزایش موقعیت های جذب مشتری را فراهم می سازد چرا که مشتریان همواره به دنبال تنوع هستند.
ترکیب پاستیل و شکلات می تواند یکی از بهترین خلاقیت های تولید کنندگان باشد که در این زمینه شرکت شکلات سازی روشن، توانسته پاستیل های زنبوری تولیدی خود را به همراه روکش شکلاتی به بازار عرضه نماید و از همین رو گزینه مناسبی را برای فعالیت های پخش و فروش در فروشگاه ها ایجاد نموده است.
این پاستیل ها به صورت ساده نیز عرضه می شوند که از نمونه پاستیل های شرکت خارجی روشن، می توان به پاستیل های زنبوری، کفشدوزکی و همچنین میوه شکری اشاره نمود و این نوع پاستیل ها دارای بسته بندی های یک کیلویی هستند که دارا بودن مغز ژله ای این پاستیل ها نیز از دیگر ویژگی های جذاب آن به حساب می آید.

انواع پاستیل

واردات انواع پاستیل

پاستیل های وارد شده از کشور اوکراین، تا کنون توانسته بازار داغی را از آن خود نماید که در این زمینه تولید این نوع پاستیل ها با بسته بندی های دو سرپیچ انجام می پذیرد و همین مسئله سبب می شود تا دیگر شاهد خشک شدن و از دست دادن کیفیت این نوع پاستیل ها نباشیم.
عرضه مستقیم پاستیل های متنوع شرکت روشن از طریق این سایت، زمینه لازم برای همکاری با مشتریان در کلیه شهرها را فراهم ساخته است که ثبت سفارشات را با یک تماس می توانید به انجام رسانید.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا