پاستیل میوه ای کنتی

فروش عمده پاستیل میوه ای کنتی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های کنتی با انواع طعم های میوه ای و شیری که دارد، آیا در نتیجه فروش عمده آن، می توان به حاشیه سودآوری لازم دست یافت؟
همواره در شروع هر تجارتی، مهم ترین نکته ای که می تواند مورد توجه و بررسی قرار گیرد، مربوط به حاشیه سودآوری و همچنین میزان فروش محصول در بازار می باشد و در همین خصوص با توجه به اینکه امروزه مصرف پاستیل و تنقلات در اکثر خانواده ها رو به افزایش می باشد، از همین رو می توان این عرصه را به عنوان یکی از بهترین موقعیت های اقتصادی برای پخش و فروش انواع پاستیل معرفی نمود.
اما با توجه به اینکه در بازار ایران، تنوع چشم گیری از برندها و مدل های عرضه کننده پاستیل وجود دارد، کدام یک می تواند برای خرید عمده و پخش، مناسب و سودآور به حساب آید؟
همانطور که گفته شد پاستیل ها دارای انواع نمونه مدل های مختلف می باشند و شناخت برندهای مختلف و مشتریان مخصوص هر برند به عنوان مهم ترین عامل در کسب موفقیت می باشد. در حال حاضر پاستیل های کنتی به عنوان یکی از محصولات روسی عرضه شده در بازار ایران می باشد که تولید این پاستیل های کنتی به صورت بسته بندی های دو سرپیچ انجام می پذیرد و از همین رو در ایام عید و پذیرایی های مختلف می تواند گزینه مناسبی به حساب آید.

انواع طعم پاستیل کنتی

پاستیل های کنتی دارای انواع طعم های میوه ای از جمله توت فرنگی، شاتوت، هندوانه، لیمو و همچنین طعم شیری می باشد که این محصول برای واردات، با بسته بندی های یک کیلویی در مرزهای ایران عرضه می شود و در حال حاضر نیز این امکان وجود دارد که فروش عمده انواع پاستیل های کنتی با طعم های جور را برای مشتریان کلیه شهرها از طریق این سایت، به انجام رسانیم.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا