دسته‌بندی نشده

قیمت انواع پاستیل ایرانی شیرین عسل

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

تولید انواع پاستیل های ایرانی شیرین عسل با برند تجاری جلی فان، آیا به لحاظ قیمت و کیفیت با برندهای خارجی تفاوت دارد؟
یکی از مسائلی که همواره در بحث خرید اجناس ایرانی از جمله تنقلاتی نظیر پاستیل مطرح می باشد، مربوط به بحث های کیفیت و قیمت پاستیل ها می باشد که در این زمینه شرکت شیرین عسل از جمله فعالان این عرصه می باشد و همواره در تلاش برای رقابت با انواع برندهای خارجی از جمله شرکت های ترکیه ای می باشد.
در این زمینه پاستیل های جلی فان، به عنوان تولیدات شرکت ایرانی شیرین عسل می باشد که بسته بندی های ارائه شده برای این نوع پاستیل ها، بسیار متنوع بوده و از طرفی مدل های بسیار جذاب و پر فروشی نیز ارائه شده است.
در خصوص پاستیل های ایرانی با توجه به اینکه بسیاری از هزینه هایی نظیر گمرکی و حمل و نقل به آن اضافه نمی شود، از همین رو با قیمت های کمتری می توان به نسبت پاستیل های خارجی به بازار عرضه نمود و این مسئله به نوبه خود، یک مزیت رقابتی به حساب می آید.

پاستیل شیرین عسل

مدل های پاستیل شیرین عسل

پاستیل های شیرین عسل در انواع مدل های ژله پکتینی، شکری قلبی، انار، پروانه ای، میوه ای حلقه ای، شکری مخلوط میوه ای، حلقه ای، قلبی، کولا، الفبا، ماهی و خرسی و … تولید می شوند.
با وجود این تنوع پاستیل های ایرانی، شاهد آن هستیم که به صورت سطلی، پاکتی و … بسته بندی می شوند که در حال حاضر با ایجاد موقعیت لازم برای خرید عمده آن ها، با قیمت های کارخانه ای به همراه درصد تحفیف های پخش، برای مشتریان فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا