پاستیل ویدال

قیمت پاستیل تمشک ویدال اسپانیایی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های ویدال اسپانیایی در مدل هایی همچون تمشک گرانولی از بیشترین حجم فروش برخوردار هستند که در این زمینه قیمت های ارائه شده از سوی نمایندگی ها می تواند درصد تخفیف بیشتری را به همراه آورد.
امروزه خانواده ها در بحث سلامتی خود، اهمیت ویژه ای به نوع خوراکی ها و مواد غذایی مصرفی می دهند که در این زمینه پاستیل ها از جمله تنقلاتی هستند که از سوی اعضای مختلف یک خانه انتخاب می شود و خرید و مصرف پاستیل های بدون گلوتن که از شیرین کننده های طبیعی برای تولید آن ها استفاده می شود از مهم ترین عواملی خواهد بود که می تواند در افزایش خواص آن ها موثر باشد.
یکی از بهترین تولید کنندگان پاستیل های بدون گلوتن خارجی، می توان به ویدال اسپانیا اشاره نمود که با توجه به استفاده از ژلاتین حلال در تولید این پاستیل های خارجی، شاهد آن هستیم که واردات آن نیز از طریق نمایندگی رسمی به بازار ایران انجام می پذیرد.

پاستیل ویدال

پاستیل های میوه ای ویدال

تنوع شکل های ارائه شده برای پاستیل های ویدال بسیار گسترده می باشد و طعم ها و شکل های میوه ای آن از جمله تمشک گرانولی به عنوان یکی از بهترین مواردی خواهد بود که می توان به معرفی آن نیز اقدام نمود.
در حال حاضر این پاستیل های میوه ای ویدال در کنار بسته بندی های ورقه ای صد گرمی که دارند، در نمونه های یک کیلویی نیز تولید و عرضه می شوند که سودآوری آن ها بالاتر خواهد بود.
پاستیل های جمجمه، نیمرو، دراپس، قورباغه و … از دیگر مدل های پر فروش این مارک پاستیل می باشد که امکان معرفی و فروش عمده آن وجود دارد تا مشتریان با خرید مستقیم خود، از درصد تخفیف های لازم نیز برخوردار شوند.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا