پاستیل ویدال

قیمت پاستیل توت فرنگی ویدال

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های متنوع ویدال از جمله شکل های توت فرنگی آن، با یک قیمت در خرید عمده به مشتریان عرضه می شود.
شرکت اسپانیایی ویدال به عنوان یکی از مطرح ترین تولید کنندگان پاستیل در سطح جهانی می باشد که با توجه به کیفیت ارائه شده در خصوص پاستیل های میوه ای و دیگر شکل های خود، موفق به دریافت رتبه سوم در جهان شده است.
خوشبختانه با توجه به مزیت های قابل بیان در خصوص پاستیل اسپانیایی ویدال، شاهد آن هستیم که در کشور ایران نیز این برند، موفق به اخذ نمایندگی رسمی شده تا انواع مدل های جور و پر فروش پاستیل های آن را به صورت مستقیم وارد، و اقدام به عرضه آن نمود.
تنوع شکل ارائه شده در خصوص پاستیل های ویدال به اندازه ای گسترده می باشد که این مسئله منجر به افزایش فروش آن نیز می شود و نمونه طعم پاستیل های میوه ای به نوبه خود می تواند بیشترین حجم فروش را در کنار طعم ایده آل به همراه آورد.

پاستیل توت فرنگی دارای چه مدل هایی است؟

پاستیل های توت فرنگی ویدال از جمله مواردی هستند که به نوبه خود نیز می توانند تنوع بیشتری را به همراه آورند که در این زمینه شاهد آن هستیم که پاستیل های توت فرنگی میوه ای و مغزدار و همچنین مدل های تمشک نیز با بهترین کیفیت و رنگ و طعم توسط شرکت ویدال تولید می شوند.
پاستیل های ویدال با بسته بندی های یک کیلویی می تواند توانمندی بهتری در جذب مشتری برای خرید عمده داشته باشد که این مسئله به دلیل حاشیه سود قابل توجه این مدل پاستیل ها ایجاد می شود و این سایت نیز فرصتی برای خرید از جدیدترین و پر فروش ترین پاستیل های ویدال خواهد بود.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا