پاستیل ژله ای شکری

پخش عمده پاستیل ژله ای شکری ایرانی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های ژله ای شکری از تولیدات ایرانی با بسته بندی های مختلف می باشد که آگاهی از موقعیت های پخش عمده آن، بهترین مسیر اقتصادی را ایجاد می نماید.
از دیگر تنقلات تولید شده در بازار ایران می توان به پاستیل های ژله ای شکری اشاره نمود که تولید این نوع از پاستیل های نرم و خوشمزه برای پذیرایی، دیزاین و … انجام می پذیرد و از همین رو نوع بسته بندی های ارائه شده برای آن ها نیز متفاوت خواهد بود.
این پاستیل های ژله ای با توجه به اینکه از ترکیبات خاصی برخوردار هستند، نرمی ویژه ای را به همراه داشته و از ژلاتین در تولید آن ها استفاده نمی شود و همین مسئله نیز به نوبه خود منجر به تغییر طعم و مزه آن نیز خواهد شد و در عین حال نیز شاهد ارائه مزیت های بیشتری برای مصرف آن هستیم.

پاستیل شوپا

پاستیل ژله ای شوپا

پاستیل های شکری شوپا به عنوان یکی از برندهای ایرانی قابل معرفی می باشد که در تولید پاستیل های ایرانی خود توانسته اقدام به ارائه نمونه های باز و فله ای با کارتن های سه کیلویی و در طرح های ماه، ستاره و … نماید.
از طرفی با توجه به اینکه از این پاستیل های ژله ای رنگی می توان در پذیرایی ها نیز استفاده نمود، به همین منظور شاهد تولید پاستیل های پذیرایی در نمونه های دو سرپیچ و دو سر پرس نیز هستیم.
تمامی این مدل پاستیل های ایرانی به صورت کیلویی و یا در ظرف های طلقی برای خرید عمده مشتریان ارائه می شود که انتخاب آن ها بستگی به موقعیت های کاربردی مشتریان دارد و این سایت به عنوان مرجعی برای شروع همکاری های بیشتر در بحث خرید عمده پاستیل های ایرانی می باشد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا