دسته‌بندی نشده

قیمت عمده پاستیل نوشابه ای ترکیه

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های نوشابه ای، بخشی از تولیدات شرکت ببتو ترکیه می باشد که سوال مورد نظر مشتریان، مربوط به میزان قیمت های عمده آن برای خرید خواهد بود که همواره به دنبال کمترین مقدار هستند.
در تولید پاستیل، این امکان وجود دارد که از مواد اولیه و طعم دهنده های متنوعی استفاده نمود و در این زمینه از جمله پرطرفدارترین پاستیل هایی که می توان به معرفی آن ها پرداخت، مربوط به پاستیل های نوشابه ای می باشد و شرکت ببتو ترکیه در کنار انواع پاستیل های خوش طعم و میوه ای خود، این نوع پاستیل ها را نیز عرضه نموده است.
تنوع پاستیل ها به اندازه ای زیاد می باشد که همواره مشتریان در بحث خرید عمده خود، با این سوال مواجه می باشند که آیا این تنوع، برروی قیمت های آن ها نیز تاثیر می گذارد؟
پاسخ این است که تمامی پاستیل های کیلویی، به غیر از مدل بستنی آن، دارای قیمت های یکسانی هستند و از همین رو مشتریان می توانند این اطمینان را داشته باشند که با افزایش تنوع پاستیل های مد نظر خود برای خرید عمده، مجبور به پرداخت هزینه بیشتری نیستند.

پاستیل نوشابه ای

پاستیل نوشابه ای شکری

بخش دیگری از پاستیل های نوشابه ای شرکت ببتو به صورت شکری تولید می شود و بسته بندی های ارائه شده برای پاستیل های ببتو نیز به صورت یک کیلویی، صد گرمی، ۱۵۰۰ گرمی و … خواهد بود.
نوع بسته بندی، با توجه به مدل پاستیل ها از سوی کارخانه ها انتخاب می شود و در این زمینه پاستیل های شکری و ساده نوشابه ای ببتو به صورت یک کیلویی ارائه می شود و موقعیت خرید عمده این نوع پاستیل ها با قیمت های به روز، برای مشتریان در کلیه شهرها فراهم شده است.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا