پاستیل ببتو

قیمت پاستیل هندوانه فله ای ببتو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل هندوانه با بسته بندی های فله یک کیلوگرمی توسط شرکت ببتو عرضه می شود. قیمت این نوع پاستیل ها به نسبت برخی برندهای اسپانیایی بسیار به صرفه می باشد. برای خرید عمده انواع پاستیل های کیلویی خارجی با شکل های متنوع می توانید از این مرکز اقدام نمایید.

پاستیل ها از محبوب ترین خوراکی ها و تنقلاتی می باشد که امروزه در بازار، شاهد عرضه آن هستیم و بسته به برندهای مختلف، کیفیت های گوناگونی نیز دارند.

پاستیل های مارک ببتو همواره یکی از برندهای پرفروش بازار می باشد که ارائه دهنده بیشترین تنوع نیز می باشد.

عمده فروشی پاستیل فله ای ببتو

وقتی صحبت از پاستیل های فله ای می شود، منظور این نیست که هیچ گونه بسته بندی نداشته باشند بلکه این نوع پاستیل ها با وزن های بالاتری مثل یک کیلوگرمی عرضه می شوند.

همین مسئله برروی قیمت تمام شده نیز تاثیر می گذارد و سبب می شود تا مشتریان بیشتر تمایل به خرید این گونه پاستیل ها داشته باشند.

در حال حاضر در این بخش تصمیم داریم تا با معرفی پاستیل ترکیه ای ببتو، این محصول را برای فروش عمده ارائه نماییم.

علاوه بر پاستیل هندوانه ای ببتو، این محصول با انواع شکل های دیگری همچون پاستیل بستنی، چیزکیک، توت فرنگی، هویج، فلفل، عروسکی و … نیز به فروش می رسد.

پاستیل هندوانه

بهترین روش برای سفارش پاستیل هندوانه ای کدام است؟

با فعالیت های اینترنتی خود در زمینه فروش عمده انواع پاستیل کیلویی ببتو، توانسته ایم این امکان را فراهم آوریم که مشتریان بتوانند بهترین مدل پاستیل های کیلویی را خریداری نمایند.

پاستیل های یک کیلویی شکل هندوانه ای در دو طعم ساده و شکری ارائه می شوند.

این سایت به عنوان مرجعی برای خرید عمده انواع تنقلات از جمله پاستیل های خارجی می باشد که با تضمین قیمت و کیفیت این امر را به انجام می رسانیم.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا