پاستیل ایرانی

بازار فروش مواد اولیه پاستیل سازی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

مواد اولیه پاستیل سازی نظیر پودر ژلاتین، رنگ های خوراکی، طعم دهنده، شکر از جمله موارد مورد نیاز در بازار می باشد که فروش عمده آن در این سایت، ارائه بهترین قیمت ها را امکان پذیر نموده است. پودر ژلاتین به عنوان اصلی ترین ماده اولیه پاستیل بوده و در این سایت انواع پودر ژلاتین های ایرانی و خارجی با کیفیت تضمین شده و بلوم های مختلف به فروش رسیده و تناژ مد نظر خود را می توانید سفارش دهید.

پاستیل سازی از فعالیت های پرسود اقتصادی در کشورهای مختلف بوده و با توجه به پیشرفت صنعت مواد غذایی ایران، شاهد راه اندازی خطوط تولیدی پاستیل فله ای و بسته بندی نیز هستیم و در این زمینه تامین مواد اولیه از مهم ترین بخش هایی می باشد که کارخانه های تولیدی با آن مواجه می باشند.

مواد اولیه پاستیل سازی

در ابتدا اطلاعاتی در خصوص این که پودر ژلاتین چیست و چه نمونه هایی دارد با شما صحبت می نماییم.

پودر ژلاتین چیست؟

ژلاتین در نتیجه هیدرولیز کردن کلاژن که در بافت استخوان، پوست و دیگر بافت های پیوندی وجود دارد، تولید می شود و حیوانات خاصی نظیر گاو برای تولید و فراوری پودر ژلاتین مورد استفاده قرار می گیرند. روش آنزیمی از بهترین روش هایی است که برای فراوری ژلاتین گاوی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تولید پاستیل، از ژلاتین هایی با قدرت بیشتر استفاده می شود تا قدرت چسبندگی و سفتی بیشتری داشته باشند و این در حالی است که ژلاتین های ضعیف تر در تولید پودر ژله و … مورد استفاده قرار می گیرند.

مواد اولیه پاستیل سازی

انواع ژلاتین کدام است؟

ژلاتین با توجه به روش هایی که برای فراوری آن مورد استفاده قرار می گیرد، به دو نوع ژلاتین A و ژلاتین B تقسیم می شود.

فراوری ژلاتین های دسته A به روش اسیدی با مواد اولیه پوست و استخوان انجام شده و غلظت بالاتری دارد.

ژلاتین های دسته B هم در نتیجه فراوری استخوان و پوست به روش قلیایی در حال تولید هستند.

مواد اولیه پاستیل سازی

خرید مواد اولیه پاستیل سازی

همانگونه که گفته شد یکی از اصلی ترین مواد اولیه پاستیل سازی ژلاتین بوده و این محصول در کشور ما نیز توسط شرکت هایی در حال تولید و فراوری می باشد. از همین رو با قیمت مناسب تری می توان تامین آن را برای کارخانه ها امکان پذیر نمود.

شرکت بازرگانی رادمان در طول سال های فعالیتی خود، ضمن شناخت جامعه هدف، توانسته محصولات بسیاری را در لیست فروش خود قرار دهد و مواد اولیه پاستیل سازی از جمله این مواد بوده که پودر ژلاتین های ایرانی و خارجی با بلوم ها و استانداردهای مورد نظر را می توانید در این مرکز خریداری نمایید.

مواد اولیه پاستیل سازی

قیمت مواد اولیه پاستیل در ایران

پودر ژلاتین در ایران از رنج قیمت ۴۵۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰۰ تومان برخوردار بوده و تفاوت آن ها می تواند به نوع بسته بندی، برند، بلوم و … مربوط باشد.

در این سایت شما امکان خرید عمده پودر ژلاتین های مورد نیاز در تولید پاستیل ایرانی را خواهید داشت و سفارشات شما در کمترین زمان در هر شهری که باشید قابل ارسال خواهد بود.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا