پاستیلپاستیل مخلوط

تولیدکننده پاستیل مخلوط ایرانی

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل ایرانی همان آب نبات های ژله ایی است که کوچک و لاستیکی هستند. در ساخت پاستیل از مواد زیایاستفاده می شود؛ یکی از این مواد که در ساخته شدن پاستیل نقشی بسیار مهمی دارد، ژلاتین است. ژلاتین به پاستیل حالت ژله ایی مانند می دهد و پاستیل را چسبناک می کند.

پاستیل همانند دیگر مواد، دارای خواص زیادی از جمله:

  • ضد التهاب
  • جلوگیری از درد مفصلی
  • جلوگیری از پوکی استخوان
  • کمک به هضم غذا

است.

در پاستیل ماده ایی به نام گلایسین وجود دارد که این ماده به گوارش کمک می کند. این خوراکی خوش مزه را نخستین بار هانس ریگل کشف کرد. او ابتدا با استفاده از ژلاتین، آب نبات های گوناگونی به شکل های آلبالویی، خرسی، نوشابه ای و … ساخت و با بازار وارد کرد.

تولیدکننده پاستیل مخلوط ایرانی

بررسی انواع طعم های پاستیل مخلوط

بررسی انواع طعم های پاستیل مخلوط

همانطور که می دانید پاستیل، یک خوراکی خوش مزه و ژله ایی مانند است که به گروه تنقلات هم وابسته است. این خوراکی ، میان کودکان و بزرگسالان محبوب است. پاستیل ها دارای رنگ ها و طعم های متفاوتی هستند. علت تفاوت و گوناگونی رنگ و طعم پاستیل، استفاده از عصاره های میوه در تهیه و ساخت این ماده خوراکی است.

از جمله طعم های این ماده خوراکی که می توان نام برد:

پاستیل ترش، که ممکن است در ساخت آن از لیمو یا میوه های ترش استفاده کنند‌.

پاستیل نوشابه ای، که همانند نوشابه شیرین است‌.

پاستیل خرسی، که در تهیه آن از همه نوع طعم میوه استفاده می شود.

پاستیل حروف الفبا، که باز هم مثل پاستیل خرسی، دارای رنگ ها و طعم های متفاوت است.

پاستیل های دیگری هم هستند که با توجه به رنگ و مزه شان، دارای طعم های گوناگون هستند در بین همه این مارک ها و برندهای پاستیل ها، پاستیل نوشابه ایی و حروف الفبا از همه مشهور تر و پر طرفدار تر هستند.

فروشنده پاستیل مخلوط ایرانی بسته بندی شده

فروشنده  پاستیل مخلوط ایرانی بسته بندی شده پاستیل مخلوط ایرانی با شکل های مختلف، در دسته بندی های گوناگون با مارک ها و برند های متفاوت به فروش میرسد. پاستیل های نوشابه ایی، نهنگی، خرسی و حروف الفبا از جمله پر طرفدار ترین شکل پاستیل ها هستند.

به علت ارزان بودن، قیمت مناسب و پر طرفدار بودن این محصول، صادرات آن می توان کارای راحت و پر سود باشد؛ به همین خاطر گرایش به ایجاد این شغل بالا است.

خرید پاستیل عمده به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می گردد. برای خرید حضوری می توان به فروشگاه های مواد خوراکی مراجعه کرد و پاستیل دلخواه خود را در دسته بندی های شیک خریداری کرد. برای خرید غیر حضوری هم به سایت های معتبر این محصول سر بزنید و این محصول خوش مزه را سفارش دهید.

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا