دسته‌بندی نشده

خرید عمده پاستیل سطلی نوشابه ای هاریبو

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

پاستیل های نوشابه ای هاریبو به صورت سطلی هم بسته بندی می شوند که خرید عمده آن ها می تواند بیشترین حاشیه سود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
یکی از بهترین برندهای پاستیل وارد شده به ایران در طول سال های اخیر، مربوط به پاستیل های شرکت هاریبو می باشد که این پاستیل ها در طول سال های اولیه تولید، در کشور آلمان، شروع به فعالیت های خود نموده است اما پس از آن، ترکیه نیز به عنوان یکی از کشورهایی می باشد که با انتخاب این برند معتبر جهانی، اقدام به تولید پاستیل های هاریبو، نموده است.
بخش قابل توجهی از پاستیل های تولیدی شرکت هاریبو، اختصاص به مدل های نوشابه ای آن دارد که این پاستیل ها با بسته بندی های ورقه ای، سطلی و همچنین کیلویی، قابل عرضه به بازار می باشند و از همین رو مشتریان این امکان را دارند که خرید عمده خود را از پاستیل های مد نظر، بر اساس زمینه های کاری خود به انجام رسانند.
پاستیل های سطلی و ورقه ای از جمله مواردی هستند که برای مصارف فروشگاهی پیشنهاد می شود و این در حالی است که از پاستیل های کیلویی به منظور فعالیت های قنادی و فروش فله ای استفاده می نمایند و هر کدام به نوبه خود، دارای میزان سودآوری های ویژه ای خواهد بود.

پاستیل میوه ای

پاستیل میوه ای هاریبو

علاوه بر پاستیل های نوشابه ای، این شرکت توانسته اقدام به تولید بهترین پاستیل های میوه ای نماید که در حال حاضر به صورت میکس شده و یا تکی، بسته بندی های این نوع پاستیل ها به بازار عرضه می شود و موقعیت خرید عمده آن ها نیز با توجه به حجم های سفارشی مد نظر مشتریان می تواند قیمت های متنوعی را در اختیار خریداران قرار دهد.
منبع: بازار شکلات ایران

جهت سفارش به شماره زیر تماس بگیرید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا